Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΗΝΑ

Να είστε πάντα ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΗ ΧΑΡΑ;)

Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

Χριστίνα Κολέτσα-Γιώργος Παπαδημάκης: Αποκαλύπτουν "μυστικά" της συνεργασίας τους!

Η Χριστίνα Κολέτσα εκτός απ' την πίστα του ROMEO, όπου εμφανίζεται μαζί με τον Χρήστο Χολίδη, βάζει φωτιά και στην άμμο, και συγκεκριμένα σε μια υπέροχη παραλία στο Καβούρι!

Η Χριστίνα διαθέτει κορμί που πολλές θα ήθελαν και χωρίς να ιδρώνει ιδιαίτερα. Είναι κατά κοινή ομολογία από τις πιο sexy γυναίκες της showbiz και από αυτές που δεν τρώνε βραστά λαχανικά αλλά humbergers και μάλιστα χωρίς τύψεις! Η Χριστίνα Κολέτσα, ύστερα από άρνηση χρόνων να μπεί σε πρόγραμμα γυμναστικής, αποφάσισε έστω και με το ζόρι να ξεκινήσει την άσκηση με στόχο, όπως λέει, τη γράμμωση! 

Χαρακτηριστικά όπως η ίδια αποκαλύπτει, έκανε συμφωνία με τον γυμναστή της Γιώργο Παπαδημάκη, να της επιβάλει τη γυμναστική! Επίσης αποκαλύπτει πως μισεί τα γυμναστήρια αλλά και τα πρέπει στην άσκηση. <<Δεν μου αρέσουν καθόλου τα γυμναστήρια, όπως επίσης δεν μου αρέσει να γυμνάζομαι σε κλειστό χώρο. Έχω πει λοιπόν στον γυμναστή μου Γιώργο Παπαδημάκη να κάνουμε γυμναστική είτε σε γήπεδο είτε σε πάρκο και πολλές φορές σε παραλία>> λέει η Χριστίνα ενώ συμπληρώνει: <<Έχω κάνει ειδική συμφωνία με τον γυμναστή μου. Του έχω πει να με πιέζει και να με βάζει με το ζόρι στο πρόγραμμα, διαφορετικά δεν πρόκειται να γυμναστώ ποτέ>>. 

Πηγή: ESPRESSO

Πρίν λίγες ημέρες ο Γιώργος Παπαδημάκης σε συνέντευξή του στο STAR και συγκεκριμένα στην εκπομπή SUPERSTAR με την Χριστίνα Λαμπίρη μιλώντας για την "μαθήτριά" του Χριστίνα Κολέτσα αποκάλυψε πώς... <<Δεν είχε ανάγκη, λόγω της ενασχόλησής της επί σειρά ετών με χορό συγκεκριμένα μπαλέτο αλλά και αθλήματα όπως η ενόργανη γυμναστική και ο στίβος, επομένως υπήρχε το "μικρόβιο" της γυμναστικής! Όμως έχοντας θέσει η Χριστίνα ενα στόχο έφτασε η ώρα να έρθει σε εμάς>>. Επίσης την αποκαλεί, αναμφισβήτητα, επαγγελματία!

2 σχόλια:

ΣΧΟΛΗ ΧΟΡΟΥ ALMA DANZA είπε...

KAΛΩΡΙΖΙΚΟ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΟΥ BLOG ΓΙΩΡΓΑΚΟ!!!!!!!!!!!!!!ΌΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΝΕ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΤΕΛΕΙΑ.ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ BLOG.ΓΙΑΝΝΗΣ-ΔΙΟΝΥΣΗΣ
http://almadanza.blogspot.com/

gpyogalatesblog είπε...

ΝΑ'ΣΤΕ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ BLOG ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ:)