Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΗΝΑ

Να είστε πάντα ΜΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΗ ΧΑΡΑ;)

Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

Καλομοίρα: "Οι καμπύλες είναι σέξι"



Είναι αδύνατον να μη σου κάνει εντύπωση ο αυθορμητισμός, το γέλιο και η ενεργητικότητά της. Σε κερδίζει από τα πρώτα δευτερόλεπτα. Η Καλομοίρα είναι ένας χείμαρρος θετικής ενέργειας. Πλέον είναι παντρεμένη αλλά η Καλομοίρα δεν σταματά να προσέχει τη διατροφή και το σώμα της! Μάθε τα μυστικά της για ένα τέλειο σώμα αλλά και τη διατροφή που ακολουθεί. 

Πώς απέκτησε τόσο όμορφο σώμα:

«Τον τελευταίο χρόνο που ήμουν στη Νέα Υόρκη είχα πάρει 10 κιλά. Πριν από  μερικούς μήνες αποφάσισα να ασχοληθώ με το σώμα μου για να τονώσω την αυτοπεποίθησή μου και να νιώσω πιο όμορφη. Έτσι, ξεκίνησα διατροφή και άσκηση με τον personal trainer Γιώργο Παπαδημάκη. Τώρα πια που βλέπω τα αποτελέσματα πιστεύω πως ήταν ό,τι καλύτερο μπόρεσα να προσφέρω στον εαυτό μου».

Κάνει δίαιτα η Καλομοίρα;

«Λατρεύω το φαγητό και μάλιστα τα λιπαρά, τα τηγανητά και τα μακαρόνια. Αυτό που προσέχω πάντα είναι να μην τα τρώω κάθε μέρα και όσο θέλω. Αν σήμερα φάω κάτι πολύ λιπαρό και με πολλές θερμίδες τις επόμενες δυο- τρεις ημέρες θα τρώω ψητά με σαλάτα και χωρίς σος. Έτσι, και τις γεύσεις που μου αρέσουν απολαμβάνω και δεν ανεβαίνει ο δείκτης της ζυγαριάς. Πάντως, δεν έχω υπάρξει υπέρβαρη. Με βοηθά το ότι έχω καλό μεταβολισμό και κάνω τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα γιόγκα. Οπότε κι όταν έπαιρνα κιλά, ήταν εύκολο να τα χάσω. Μόνο τώρα που έγιναν 10 χρειάστηκε να προσπαθήσω περισσότερο και με τη βοήθεια ειδικού».

Τι είδους άσκηση προτιμά;

«Διάδρομο, ελλειπτικό, στεπ, που είναι το αγαπημένο μου, και κάποιες ασκήσεις με αντιστάσεις και βάρη. Κάθε μέρα όμως».

Τι κάνει πριν από μια σημαντική εμφάνιση;

«Τρώω μόνο στεγνά ψητά και σαλάτα σε μικρές ποσότητες και εκτελώ πολλούς κοιλιακούς. Επίσης, την προηγούμενη ημέρα κάνω μάσκα στα μαλλιά και στο πρόσωπο».

Και από περιποίηση;

«Ασχολούμαι πάρα πολύ. Το βρίσκω και διασκεδαστικό. Μου αρέσει να κάνω beaute. Δοκιμάζω μάσκες για τα μαλλιά, το πρόσωπο και το σώμα, κάνω απολέπιση και χρησιμοποιώ ενυδατικές κρέμες. Μία φορά το μήνα κάνω και καθαρισμό σε αισθητικό, γιατί έχω ακόμα σπυράκια και βοηθά πολύ».

Το μικρό μυστικό ομορφιάς της Καλομοίρας:

«Επειδή όντως τα σπυράκια είναι πρόβλημα, αν θέλω να εξαφανίσω κάποιο σε χρόνο ρεκόρ, τρίβω μία ασπιρίνη και την ανακατεύω με λίγο μέλι. Αν την αφήσω πάνω στο σπυράκι όλη τη νύχτα, την άλλη μέρα ούτε που διακρίνεται».

Τι έχει να σου πει η Καλομοίρα:

«Δε θέλω να γίνω “κόκαλο”. Οι καμπύλες είναι σέξι. Με τη σωστή διατροφή και την άσκηση ένιωσα πιο δυνατή. Έχω ενέργεια και αντοχή. Τραγουδάω χωρίς να λαχανιάζω».

Με αυτή τη διατροφή η Καλομοίρα έχασε 10 κιλά

Ο Γιώργος Παπαδημάκης, personal trainer της Καλομοίρας, ήταν υπεύθυνος και για τη διατροφή της. «Αυτό είναι το βασικό καθημερινό της μενού. Κάθε εβδομάδα γίνονταν αλλαγές στο είδος των υδατανθράκων και των πρωτεϊνών για να υπάρχει και η γευστική ικανοποίηση. Όταν ήθελε γλυκό, μπορούσε να φάει ζελέ ή παστέλι. Και βέβαια έπινε πολύ νερό» μας λέει.

Πρωινό: Κορνφλέικς με 1 ποτήρι γάλα 1%.  
Δεκατιανό: Ένα ακτινίδιο.
Μεσημεριανό: Κοτόπουλο ή ψάρι με 200 γραμμ. σαλάτα πράσινη ή εποχής και 100 γραμμ. ρύζι βραστό με μία φέτα ανθότυρο.
Απογευματινό: Ένα πορτοκάλι αμέσως μετά την προπόνηση.
Βραδινό: Δέκα ξηρούς καρπούς με 1% γιαούρτι με 1 κ.σ. μέλι ή ένας τόνος σε νερό με 2 καρότα βραστά.

ΠΗΓΗ:shape.gr
10/11/2010

Δεν υπάρχουν σχόλια: